2011. július 12., kedd

Díjat kaptam! :)

A múlt héten eléggé magam alatt voltam tortaügyileg. A bejegyzéseim is erről árulkodnak az utolsó három tortánál, minden összeesküdött ellenem, ez a három torta egy hétvégén készült 2 pici gyerek mellett, és az egyik tortához az előkészület az egész hetemet (legalábbis a szabadidőmet) elvette. A családi béke is veszélybe került (teljesen jogos volt a férjem felháborodása), az utolsó két tortát már elég feszült hangulatban készítettem. Lassan ott tartottam, ha ez így megy tovább, inkább abbahagyom ezt az egész tortázást, és majd nyugdíjaskoromban visszatérek hozzá.

Ekkor szólt Noémi, hogy valamit tartogat a számomra. Nagyon meglepődtem, és megörültem. Tudom, hogy ez a díj másnap már ismerős, lehet unalmas is, de nekem ez az első, és nagyon sokat jelent. Szeretném megköszönni neki, hogy rám gondolt, az eddigi tanácsait is, és tudatni vele, hogy a legjobb pillanatban rázott fel. :) Remélem még sok felkérésem lesz, és sok változatos tortát készíthetek.


Mivel nem Oscar díjátadón vagyunk, megígérem, hogy nem fogok már sokat ömlengeni. :) De azt leírom, amit szerintem sokan éreznek ennél a hobbinál, hogy nem azért érdemes ezt csinálni, mert az anyagi haszna nagy, hanem azért, mert lelkileg ad nagyon sokat. A megrendelőktől, ünnepeltektől, blogtársaktól, barátoktól, családtól kapott pozitív visszajelzés tölt fel, és feledteti el a hétköznapok rohanását, néha monotonitását. 

Mivel ennek a díjnak nincs semmiféle szabálya, és - ahogy Noémi írta - szinte már mindenki megkapta, ezért megtartom magamnak. :)

Noémi, köszönöm még egyszer, hogy rám gondoltál! 

2 megjegyzés:

  1. Fel ne add! Nagyon ügyes vagy, persze, hogy nehéz, de öröm látni, hogy mennyi szeret van a tortákban. Ez a célja minden bloggernek, nem csak elkészíteni, örömet okozni, hanem megosztani is. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia!Akkor még egy kis plusz vár nálam!!!!Nézz be hozzám....

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...