2011. július 9., szombat

Kutyás talicskás torta

Először is le a kalappal azon blogtársaim előtt, akik gyerek és férj mellett több tortát is bevállalnak hétvégére. Nekem ez volt az első olyan hetem, amikor becsúszott 3 torta is, de már az első után családi perpatvar lett, most a második után már inkább csendben elvonult a férjem a gyerkőcök mellé aludni. És még hátravan egy, a legfontosabb, ami a családnak készül.


Ez a torta egy hétig készült. Az elején még bosszankodtam, ma délután már csak röhögtem kínomban. Hogy miért?

-hétfőn legyártottam a talicskát tragantból, szerdán nagy igyekezetemben letörtem a fülét. 
-szintén hétfőn legyártottam a kutyákat több órát pazarolva rá, kedd reggel rájuk néztem, és inkább begyúrtam őket.
-kedden ismét legyártottam a kutyákat, szerdán ismét összegyúrtam őket
-szerdán végül kb. 20 perc alatt legyártottam 4 kutyát. Megy ez!
-a végleges kutyáknál rájöttem, hogy nagy lesz a talicska, így inkább nem új fület gyártok neki, hanem kisebb talicskát. Csütörtök este 5 perc alatt legyártottam egy új talicskát, ami azelőtt fél óra volt. Majd gyerekbiztos helyre raktam, egy magas polcra.
-pénteken a fiam párnadobálás közben leverte a talicskát, ami összetört. 
-ezután alvásidőben kb. 2 perc alatt rendbe hoztam a régi talicskát, amiről kiderült, hogy mégis az a jó méret. A fiam tud valamit!
-ma este pedig életemben először bontottam vissza a torta burkolatát.Röpke 3 óra alatt sikerült egy lekent tortát feldíszítenem. :)

És most a torta története: egy nagyon aranyos lány kért fel, hogy egy családi fényképet jelenítsek meg torta formájában. A kép a házuk építésekor készült, és a család kutyái így "pózoltak". Mivel ez volt eddig a legegyedibb kérés, örömmel vállaltam. A fenti nehézségek ellenére is kedves emlék ez a torta, pont azért, mert nagyon személyes. 

A kutyák alatt egyébként oroszkrém torta lapul.

5 megjegyzés:

  1. Ez Murphy. A nehézségek ellenére (vagy épp ezzel együtt) szuper lett. A következő figurás torta már gyerekjáték lesz.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Audrey! Előfordul néha, hogy sehogy sem akar alakulni a dolog, de a végé minden a helyére kerül és "megszületik" egy ilyen aranyos torta.
    Ha van egy kis időd, akkor nézz be hozzám kérlek, a "Díj hegyek, hova legyek... :-D" bejegyzésemben találsz valamit. :-D

    VálaszTörlés
  3. Szia! A sok nehézség ellenére nagyon jól sikerült a tortád! Aranyosak a kutyák, az egész olyan élethű lett! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Noémi! Köszönöm, nagyon aranyos vagy! Kicsit magam alatt vagyok mostanában, nagyon köszönöm, hogy ennyire hiszel bennem, és tetszik amit csinálok. :) Ha összeszedem magam, írok is pár sort a blogomon. :)

    VálaszTörlés
  5. Galagonya, Mimi, köszönöm! :) Tényleg nem hittem, hogy egy épkézláb torta lesz belőle, de ma megkaptam a visszajelzést is, és nagyon örült az egész család, nagyon tetszett nekik. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...