Kipróbált receptek

2013. szeptember 13., péntek

Esküvői torta pasztell színekben

Idén én is megkaptam a lehetőséget, hogy esküvői tortát készítsek, rövid határidőn belül hármat is. Az esküvői torta készítése szerintem a tortázás csúcsa, hihetetlen felelősség, és néha hihetetlen mutatvány, bár lehet csak nekem van gondom a logisztikázással a hűtő és a munkapult között. 



Mindhárom torta rózsa díszítésű volt, mégis ez a kedvencem, mert pasztell színeket használhattam. 70 szeletes, tejcsoki-trüffel, túrós-citromos, málnakrémes ízesítésben.

A virágok cukormasszából készültek, a díszítés glazúr. A recepten annyit változtattam, hogy ecet helyett citromlevet raktam bele.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nézz be hozzám egy díjért, ha van kedved! :)
    http://csibekalandok.blogspot.com/2014/07/liebster-award-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...