Kipróbált receptek

2016. március 19., szombat

Star Wars - BB8 droid torta

Amikor ránézek a blogomra, mindig rájövök, mennyire átvette a Facebook a szerepét. Többen látják a posztokat, illetve nekünk is kényelmesebb egyszerűen kirakni a fényképet, mint hosszú szövegeket írni. Ezt a tortát viszont annyira megszerettem, hogy gondoltam szentelek neki egy külön bejegyzést, nem csak az ömlesztett képek közé rakom be.

Amikor megkaptam a feladatot, hogy BB8 torta kellene, az első lépésem a Google volt. A Star Wars hype teljesen kimaradt az életemből, csak az 1977-es trilógiát láttam, azt mondjuk minden egyes alkalommal, amikor a német csatornák húsvétkor és karácsonykor menetrendszerűen leadták.


A torta a kinézete ellenére nem túl bonyolult, két kör alakú piskótát sütöttem, és félgömb formában töltöttem meg narancsos csokikrémmel. Összeillesztés előtt a kettő közé is tettem egy tortaalátétet - vastag szívószállal merevítve -, hogy a gömb szépen megtartsa a formáját. A fej Sport szelet masszából készült, szintén gömb formába nyomkodva. Burkolás után festékszóróval kissé koszos hatásúra fújtam, majd felhelyeztem a sablon alapján kivágott formákat. A szürke részt ezüst lüszterfestékkel kenem át, majd ezt kevertem feketével, hogy a szemek szép csillogást kapjanak.

Féltünk, hogy a torta kibírja-e a Budapest Szigetszentmiklós utat, de utólag megtudtuk ünnepelttől, hogy felesleges volt a para, hiszen "a Tatooine-on készült dolgok nem sérülnek". :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...