Kipróbált receptek

2011. május 1., vasárnap

FC Barcelona torta

A felkérést erre a tortára szombaton kaptam, lehetőség szerint másnapi határidővel. Egyeztettünk, gondolkoztam, végül vállaltam.


Előtte még lebonyolítottunk egy játszóházas programot, hazafelé megvettem a gesztenyét a krémhez, és indult a maraton. Megnéztem, hogy is néz ki egyáltalán a logo, és megnyugodtam, milyen egyszerű lesz. Csak vagdosni kell, és rakosgatni. Átrajzoltam a monitorról a képet, és nekiálltam. Közben főznöm is kellett, így este 9-kor nekiállhattam bevonni, dekorálni.

A gond ott kezdődött, hogy pont ki volt centizve a tartalék fondantom, így elég vékony lett a burkolás. Színeznem is kellett, mert miután lekentem csokikrémmel a tortát, rájöttem, hogy a fehér bevonón át fog látszani.  Díszítés közben kezdett el derengeni, hogy ez mégsem lesz olyan egyszerű, túl sok a csík. Fél 12-kor fejeztem be, másnap reggelre már csak a fekete részeket hagytam.

Az ízével nagyon elégedett vagyok, a burkolással viszont egyáltalán nem vagyok kibékülve. Következőnek biztos, hogy másfél adag fondantot csinálok tartalékba.

8 megjegyzés:

  1. Szia szeretnék érdeklődni,hogy ugyan ilyen tortát lehetne-e rendelni és,hogy mennyibe kerülne egy 20 szeletes.Válaszodat előre köszönöm Tünde

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :)
    Készítettem én is Barcelonás tortát, ha érdekel nézd meg! :)
    http://tinatorta.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez egy tökéletes torta!! Megkérdezhetem, mivel csináltad a fekete részeket? Festetted a labdát? Annyira szép és pontos!

    VálaszTörlés
  4. Szia Pusyca, remélem még nem válaszolok túl későn. A fekete részek fondantból vannak mindenhol, ehhez az erős színhez napokkal korábban érdemes begyúrni a színt, és szürkéből szép lassan besötétedik. Üdv

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a gyors választ! Csak ámulok, hogy lehetnek ilyen pontosak és egyenletesek a vonalaid!! Csodaszép! Én még nem tapasztaltam ezt a sötétedést, inkább bolti anyagot veszek a feketéhez.

    VálaszTörlés
  6. Kernem a cukrasz telafon szamat szombatra szeretnenk egy ilyen barcas tortat.kosy

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...