Kipróbált receptek

2011. október 3., hétfő

Díjat kaptam...jó régen...

Ezt a díjat már elég régen megkaptam (vagy 2 hete). Valahogy mostanában állandó időzavarban vagyok, sok dolgom volt az elmúlt 2 hétben, az alvásidőm kb. a felére csökkent, és mire ideértem volna, inkább az ágy felé vettem az irányt. Most, hogy továbbadnám, látom már mindenki megkapta, szóval továbbadni csak egy embernek szeretném. 

Szóval akiktől kaptam: TejszínhabMariszGabi, még egyszer nagyon köszönöm, hogy gondoltatok rám!!!


Akinek pedig továbbadom, ő Lizi, aki nemrég kezdte a tortázást, és már most nagyon szépeket alkot. Volt szerencsém vele találkozni, és egy nagyon kedves hölgyet ismertem meg benne. Csak így tovább, remélem még sok torta kerül ki a kezeid közül!!!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a díjat Adri!
    Megtisztelő,hogy rám gondoltál és örülök,hogy tetszenek neked a tortáim.Életem első díja ez és nagyon fontos visszajelzés nekem egy olyan tortás társamtól akinek csodálom a munkáit.
    Még egyszer nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...