Kipróbált receptek

2011. szeptember 10., szombat

BMW jel torta

Kicsit vicces visszagondolnom arra a kb. 1 hónappal ezelőtt kelt bejegyzésemre, amelyben arra panaszkodtam, hogy szétesek a heti 3 tortától. Ezen a hétvégén 5 tortát vállaltam el, és négyet mondtam vissza fájó szívvel. Valamennyi újdonság lett volna, de muszáj volt, mert nem fért volna bele a gyerkőcök mellett. Lehet 100 torta múlva már könnyebben mondok nemet, amikor már csak az unalomig ismételt tortákat csinálhatom :)

Szóval az első torta egy BMW jel volt. Sima piskóta a Vili féle házicsokikrémmel. Én egyszerűen imádom ezt a krémet, ahogy mindenki, aki megkóstolja. Nem szeretem a vajas krémeket, de ezen észre sem veszem, mert hihetetlen mennyiségű kakaó nyomja el. Sajnos a 20%-os kakaóporom elfogyott, és csak 12%-osat tudtam belerakni, nem is volt olyan intenzív. Másnap el is mentem az Ázsia boltba, vettem 5 fél kilós csomagot belőle, hogy kitartson egy ideig.


A díszítésben az egyedüli nehézség, hogy a fekete kör tényleg kör legyen, ne ovális. :) Úgy raktam rá, hogy sima papírsablont rajzoltam körül, arra kicsit feltapadt a fondant, így át tudtam emelni a tortára, és meg is tartotta nagyjából az alakját. Ezek után már nem lehetett elrontani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...