Kipróbált receptek

2011. április 12., kedd

Barbie torta dömping

A Verdák sikerén felbuzdulva kérdeztem meg félve sógornőmet, mit szólna egy Barbie tortához. Egye fene - mondta. Na jó, lehet nem pont így zajlott a beszélgetés. :)
Bújtam az internetet, és egy menő cukrászda honlapjáról kiválasztottam, milyen ruhát fogok neki csinálni. Végül egy kicsit sem hasonlít rá, se színben, se mintában. :) Véletlenül sikerült kikeverni a tökéletes Barbie színt, és már nem volt megállás. Sütés, töltés gesztenyekrémmel, Barbie beleszúrása, szoknya faragás. Csokival bevonás. Este alig vártam, hogy elaludjanak a gyerekek, és ráadhassam a ruháját. Éjfélig díszítettem, és amikor befejeztem, nagyon büszke voltam az első Barbira. A gyerekek természetesen imádták. :)




A szülinapi bulin sógornőm elmondta, hogy lesz következő héten egy ovis szülinapozás. Kaptam az alkalmon. Még egy Barbie? :)
Adott egy barna hajú babát, és néhány nap múlva indult megint a szoknya gyártás. A lila szemhéjpúder miatt lila ruhát kapott, én pedig az interneten a menyasszonyi ruha képeket bújtam, milyen fazonú ruhát adjak a babára. Mert két nőnek nem lehet egyforma ruhája. Végül egy redőzött mellett döntöttem. A tortát sajnos elhibáztam annyiban, hogy vizes piskóta volt az alapja, amiről kiderült menet közben, hogy lehetetlen normálisan faragni, mert nincs tartása. Megküzdöttem vele, szerencsére a csokikrém, amivel bevontam, összetartotta. A torta íze: gesztenye, csoki, vanília. A vanília kiszúrt velem, soha többet nem hagyom ki a zselatint. Habfixálót raktam bele, és meg is kaptam a büntetést. Ha nincs a baba lába, biztos szétcsúszik az egész. Így viszont szerencsésen megúszta a szállítást is, állítólag örültek neki a fiúk-lányok. És úgy hallottam, finom is volt. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...