Kipróbált receptek

2011. április 12., kedd

Nulladik

Hát megtörtént. Csak rászántam magam. 2 hónapja még nem gondoltam, hogy elindítom, és hogy pont ilyen témával. Akkor még nem is hittem, hogy az első figurás torta, amit elkészítek a fiam 3. születésnapjára, valaminek a kezdete lesz. Azóta sokszor kapom magam azon, hogy várom a lehetőséget, hogy egy újabb tortát készítsek. Hogy miért indítom a blogomat? Hogy magam is lássam a fejlődést, mind a torták külsejét illetőleg, mind az én belsőmet tekintve. Hogy ha valaki megtisztel azzal, hogy engem kér fel egy ünnepi torta elkészítésére, akkor tudjon választani...vagy inkább válasszon mást, mint amit itt lát. Hiszen a kihívás mindig az ÚJ. És én szeretem a kihívásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...